image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cuvinte

Sunt cateva cuvinte care imi aduc mereu aminte de tine

Si de ce acele cuvinte imi sunt repetate la infinit? E atat de ciudat. Ma lovesc de ele ca de aerul rece care iti bate in fata cand deschizi geamul intr-o zi de iarna. Dar sunt doar niste cuvinte. Cuvinte pe care inainte sa te fi cunoscut nu le intalneam. Devine un cliseu. Apar tot mai des.
Cedez iar, spun ca nu-mi mai pasa de tine dar ma mint singura, normal ca imi pasa, m-ai invatat prea multe lucruri. Dar de ce acum mi se pare ca nu-ti mai pasa? A devenit totul mult prea ciudat. Vreau sa fie din nou ca la inceput. Inainte sa incep iarasi sa traiesc un vis, desprins de realitate.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu