image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sa numaram amintirile..



Si mai e doar o zi  si iarasi o sa ne trezim cu un nou inceput in fata. Doar o zi, o zi care inseamna atat de mult, ramane totul o amintiri, am avut ceva anul asta cu cifra 9, si deabia acum mi-am dat seama.
Cat de repede a trecut totul, un an in care am invatat mult prea multe.
Cine ar putea uita anul asta? Sau cine ar putea uita zilele alea lungi de vara de anul asta? Ziua in care am iesit cu D. in parc prima data la o plimbare intre amici si ne-am intalnit cu Gargu care a facut ochi mari la mine?. Sau clipele alea in care aveam in lista cei mai amazing baieti din Buzau? Sau cand am facut pe Cupidon pentru toata lumea , mai putin pentru mine? Sau serile alea 3 impreuna cu Gargu, jeleurile,ciocolata, pepenele la 6 dimineata?
Zilele alea in care radeam ca nebunele si toata lumea se uita la noi ciudat? Sau ziua mea de anu asta? Sau toata pozele facute in vara? Sau clipele in care plangeam cu Gargu ca fraierele? Sau momentu ala in care am aflat ca ea a intrat acolo unde a vrut. Sau ultima zi de vacanta in care stateam amandoua pe banca din fata blocului si parca se termina ciudat vacanta noastra? Sau alea 4 luni in care tata a platit factura la telefon dubla?
Cum pot uita cand am fost la patinuar cu tampitii si am ajuns pe lac in parc si am cazut pentru ca radeam de bro? Cum poti sa uiti zilele in care se uitau toti idiotii insistent la mine si la Gargu in MC?
Sau de ziua in care am fost la Gargu cu bro si ne era frica sa nu ne prinda ai ei in casa? Sau telefonu de azi noapte de la 2. Sau cand m-a sunat Gargu la 5 din cauza furtunii?
Sau fiecare sentiment pe care l-am trait?
Inveti atat de multe intr-un singur an. 365 de zile care au trecut atat de repede.Si realizezi ca puteai face mult mai multe.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu